.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان باختگان کرونایی هر روز بیشتر از دیروز
۱۸ مازندرانی روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز، با بستری شدن ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران تعداد بیماران بستری شده در این استان به ۲ هزار و ۴۲ نفر رسید که ۲۹۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

۱۸ مازندرانی نیز در این مدت به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان جان خود را از دست دادند.

مرگ ۱۵ بیمار

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۶۴ بیمار جدید کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۲۷۴ نفر ترخیص شدند.

او هزار و ۴۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۲۵۵بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۱۵ تن از مازندرانی‌ها در ۲۴ساعت گذشته، از تزریق ۳۱هزار و ۱۱۰ دوز واکسن در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵۲ هزار و ۵۳۲ دوز واکسن در استان تزریق شده است که ۳۵۳ هزار و ۷۴۰ دوز نوبت اول و ۹۸ هزار و ۷۹۲ دوز نوبت دوم بود

مرگ ۳ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۱۰۸ بیمار کرونایی جدید در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۶۸ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۴۷۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باختند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.